2011-03-19

Super Moon

Before Super Moon, I like to show you beautiful scenes of yesterday.




Sun on Angel feather-like Cloud




Beautiful Sunset







Almost Full Moon





Angel feathers over Moon





It's going to be a full moon at 03:10 on Mar. 20th(tonight, Japan Time). This full moon is very special called `Super Moon'. I post YouTube at bottom to tell why it is called super moon.
I took this photo of `Super Monn' right now. Basically, a full moon has some power to help us to release unnecessary ideas, feelings like fear and sorrow, and old patterns which can't work any more. And it helps us to make our dreams come true. I like to use this Super Moon power to rejuvenate Japan and Japanese!
I believe the power of Super Moon is much more powerful than that of a full moon.









Dear Super Moon,

Please send your light
 to rejuvenate Japan and to release our fear and sorrow.
Lead us to recovery and bring us bright future.

















2 comments:

  1. こんばんは。

    私もそう思います。
    自然災害は無慈悲ですが、同時に心を癒してくれる風景もまた我々に与えてもくれます。

    私は東北生まれです。
    東北人は強いのです。

    必ずまた笑いあえる日が来ます!

    ReplyDelete
  2. 礼央さん、コメントありがとうございます!

    私にも東北出身の友人がいます。
    みんな優しくて、芯がとっても強いです。
    今回の事は、なんて声をかけていいのか分かりません。
    私は、祈り、希望の未来を心に描き続けます。

    そんな時、東北出身の礼央さんの言葉は、温かく勇気を与えてくれました。

    私も信じています。必ず笑いあえる日が来ることを!!

    ReplyDelete